it is me....

it is me....
kami happy together..

Khamis, 12 Januari 2012

keblur-an melanda..@_@

ASSALAMUALAIKUM W.B.T


Hari nih nak cerite sal sem akan datang a.k.a minggu depan...As u all know aku kan dah daftar masuk my 2nd sem...tapi aku xtw la aku betul2 dah settle kan ntuk my 2nd sem uh ke blom..bub tyme uh ak uruskan sowg je...xd kawan ak nk tny...aku p 3 kaunter je...betul ke haa???bub kat kaunter yg last uh ak lupe nak tny dah settle ke blom..pastuh aku tros cabut je...adoi..@_@

Lagi 1,masalah problemo nya,aku tak tau cenggane aku nak masuk minggu depan nih..bub aku x dapat jadual agiw..aku nak kne p mane dulu???adoi~~blurr laa..@_@"

My 2nd problem,aku baru taw yang bahawasanya,aku akan tinggal kat nilai uh sensowang...bub kawan aku yang dapat practikel kat somban uh katenyer dowang akan disediakan umah kat somban pulak...adoi~~ganow aku nak belajo nih??kalo dok umah sensowang????
Aku nak tanyer sape sok nih???haiyoo...sedih gilon!!!!!!!!!


SERABUT WEYH!!!!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan:

Mengenai Saya

Foto saya
sumwhere in, selangor, Malaysia
i want to b normal that have fwens n a hepi family.. n have a freedom 2 hang out wit my fwens sumtimes.. dats all i wanted very much...and i do love my family very much..coz they care bout me..:D

Pengikut

get this