it is me....

it is me....
kami happy together..

Jumaat, 13 Januari 2012

alhamdulillah..

ASSALAMUALAIKUM..

Ucapan alhamdulillah ini ku panjat kan kerana Allah telah permudah kan urusan ku untuk aku kembali masuk belajar...Like my past post,ak blur dengan hala tuju aku next week after masuk blaja...bub takde jadual kelas and tak kenal sape2 dak2 yang bakal same batch dengan aku nanti..pagi tadi aku dapat msg dari my ex-classmate a.k.a ex class rep juge..dy bagi kat aku jadual klas ak..tapi bukan tiap hari la...jz ari first je..so,ap2 pown lepas uh aku kena handle sendiri coz xde sape dah nak tolong aku...sume dah practikal kan???just harap urusan aku d permudahkan-Nya..amin~~

But still i have another problem...sal rumah..kat umah nanti aku tak taw nak stay ngan sape...harap Kau permudahkan urusan aku Ya Allah...amin~~

wassalam...:)

Tiada ulasan:

Mengenai Saya

Foto saya
sumwhere in, selangor, Malaysia
i want to b normal that have fwens n a hepi family.. n have a freedom 2 hang out wit my fwens sumtimes.. dats all i wanted very much...and i do love my family very much..coz they care bout me..:D

Pengikut

get this