it is me....

it is me....
kami happy together..

Ahad, 1 Januari 2012

HAPPY NEW YEAR GUYS~~

Salam pembuka bicara~~

Hari nih just wanna wish happy new year to u guys...u know y???
sebab kite dah pown melangkah ke tahun baru..Maka bermula lah episod baru kita...
Bak kata pepatah,buang yang keruh,ambil yang jernih...so,ape2 yg x elok kite pernah lakukan last yer(2011) jangan la kite ulangi pada tahun ini(2012) ye guys??

But for me...aku nak mulakan hidup baru sebagai seorang yang single(perlu ke aku mention??agagaga...) n sebagai seorang student DMLT at Nilai University College(NUC) in 2nd sem..aku nak cube dapatkan pointer yang lebih baik daripada mase aku 1st sem dulu..sebab aku takkan ade masalah dengan lelaki yang bergelar BF anymore..so,single is simple..aku just harap urusan aku dipermudahkan..tak kire sama ade untuk masuk blaja nih or mase blaja or mase dah abis blaja nanti..nanti bole la aku masuk blaja balik,and xd la aku buang kreadit kijo nak msg ngn bf aje kijo nyer...and azam baru,tahun depan dapat elaun,nak kumpul duit sikit dengan harapan dah abis blaja nanti bole gune wit simpanan uh untuk duit muke kereta...just like my neighbour..dy same2 under KKM,tapi dah abis blaja dah bole beli kereta...amin~~


so,besok planning nak pergi kolej after send my sis to airport...harap2 jumpe la dengan mdm shymala yg uruskan student KKM nih...bub kalau mdm nih x di inform untuk kemasukan aku next yer,KKM pown xd la kuakan surat tawaran sambung belaja...hurrmmmmm~~:(

notakaki:-dats all my planning for this early new year 2012...bubye u guys n salam alaik..:D

Tiada ulasan:

Mengenai Saya

Foto saya
sumwhere in, selangor, Malaysia
i want to b normal that have fwens n a hepi family.. n have a freedom 2 hang out wit my fwens sumtimes.. dats all i wanted very much...and i do love my family very much..coz they care bout me..:D

Pengikut

get this