it is me....

it is me....
kami happy together..

Rabu, 12 Oktober 2011

Kesedihan melanda diri~~~



aku rindu nak masuk belajar weyh!!!!nak belajar dengan geng ak lam gambar ni..mereka lah geng 1 kepale ngan aku...sem depan aku masuk belajar...
tapi..................................................................................................................
tapi dorang dah xd kat nilai...dorang sume dah nak practikal...aku plak still in 2nd sem...i will miss u guys a lot la geng...sem JAN 2012..i'll be u all punyer junior..n aku akan kesunyian kat rumah sensorang.......
korang...korang akan blek nilai kan kalau korang free???bile2 korang x keje,korang balik nilai kan???kite still boleh hang out together kan???besfren aku even ade kat nilai pown still x ley nak kacau dy dah..bub dy dah berpunyer...sian la kat aku weyh..dah la single..sorang2 plak 2 nanti...RINDU KORANG SANGAT3 DOWH!!!!!!!!!!!!!!!
ase nak nanges dah nih...(:'o':)
ok...now aku dah xley sambung dah..nak nanges...chow...

Tiada ulasan:

Mengenai Saya

Foto saya
sumwhere in, selangor, Malaysia
i want to b normal that have fwens n a hepi family.. n have a freedom 2 hang out wit my fwens sumtimes.. dats all i wanted very much...and i do love my family very much..coz they care bout me..:D

Pengikut

get this