it is me....

it is me....
kami happy together..

Jumaat, 28 Oktober 2011

Good Luck My Friend!!!!!GAMBATE!!!!

Dear my friends at NUC (Nilai University College) especially...

kawan2ku di kolej..
korang bakal menghadapi peperiksaan final dis 14th of nov ryte???so,aku kat sini yang takkan same batch ngan korang agiw nih,just wanna wish gud luck keyh???aku tw kowang bley berjaya dengan jaya nya..sem depan,aku masuk blaja,aku harap aku takkan jumpe kowang as my part 3 senior k???no repeat2...:p
N then,pas korang habis practical,turn aku lah pulak..hehe...pray 4 me too k???aku pown akan doakan korang semua..
so,kalau ade rezeki,kite jumpe lagi...^_^

CHAIYOK2!!!!!USAHA UNTIL U ALL SUCCESS!!!

Tiada ulasan:

Mengenai Saya

Foto saya
sumwhere in, selangor, Malaysia
i want to b normal that have fwens n a hepi family.. n have a freedom 2 hang out wit my fwens sumtimes.. dats all i wanted very much...and i do love my family very much..coz they care bout me..:D

Pengikut

get this