it is me....

it is me....
kami happy together..

Khamis, 2 Januari 2014

PERMULAAN..

Assalamualaikum wbt...

Kepada kawan2/pengunjung2 blog,mohon luang kan sedikit mase untuk bace entri saya kali ni ye??


Saya adalah Shaklee Independant Distributor (SID).. with ID (1085493)..

Kawan2/pengunjung2 boleh la dapatkan suppliment semulajadi terbaik dari Shaklee ni melalui saya seandai nya anda:-
--> ingin mencari suppliment untuk ibu yang sedang hamil / sedang berpantang / sedang menyusukan bayi
--> ingin mencari suppliment untuk anak kecil yang kerap demam / susah nak makan(kalau la mse sy kcil dah ade produk nih, mst my mom dah belikan untuk sy..huhu..)
--> ingin mencari suppliment untuk tenaga
--> ingin mencari suppliment untuk kesuburan
--> ingin mencari suppliment untuk penyakit kronik seperti kencing manis(diabetes mellitus), masalah jantung, hypertention(darah tinggi), kanser dll
--> ingin mencari supplimet untuk anak2 yang sedang belajar
--> ingin mencari suppliment untuk pesakit lepas pembedahan

COD area : KUALA SELANGOR, TANJONG KARANG, ASAM JAWA, IJOK, BUKIT KAPAR, MERU...

That's all bout my intro...
Later update baru....
seandainya ada pertanyaan,boleh la email sy..nurulzalikha0912@yahoo.com /ask directly by comment on this entry..tq..

Tiada ulasan:

Mengenai Saya

Foto saya
sumwhere in, selangor, Malaysia
i want to b normal that have fwens n a hepi family.. n have a freedom 2 hang out wit my fwens sumtimes.. dats all i wanted very much...and i do love my family very much..coz they care bout me..:D

Pengikut

get this