it is me....

it is me....
kami happy together..

Sabtu, 30 Jun 2012

penantian satu penyeksaan

Assalamualaikum w.b.t..
First of all, tajuk kali nih tade kaitan dengan guys ok???
Macam yang pernah aku cerita sebelum nih yang aku bakal menghadapi final exam for my 2nd sem,aku dah pown melepasinya..dan sekarang aku sedang menanti keputusan nya,kurang dari seminggu lagi..kalau aku lepas dan lulus,maka naik lah aku ke sem yang ke 3..kalau tak lepas?????adoi~~x sanggup untuk ku fikirkan..just hoping aku lepas je la..and aku taknak la ade subject yang aku kena retake or reseat...nightmare wooh~
Disebabkan aku dah sakit sebelum nih, so mak aku tade la harap result yang gempak2 dari aku..tak ku tahu lah berapa dapatnyer..so,wait and see je lah..Nih aku ade listkan gred2 n doakan saya keyh??



column for number and percent uh sila abaikan..xde kaitan..
agak2 berape lah~~

Tiada ulasan:

Mengenai Saya

Foto saya
sumwhere in, selangor, Malaysia
i want to b normal that have fwens n a hepi family.. n have a freedom 2 hang out wit my fwens sumtimes.. dats all i wanted very much...and i do love my family very much..coz they care bout me..:D

Pengikut

get this