it is me....

it is me....
kami happy together..

Sabtu, 30 Jun 2012

bile busan di rumah,cupcake la jadinya~~

ketinggian cupcake..tujuan:biar puas makan.. :D

corak hok adik aku buat~~

tinggal due je~~

assalamualaikum...
hari ini nak post pasal aku yang kebosanan dok kat umah..so,inilah hasil nya...tapi kek je made by me...d deco on the top is from my lil sis..corak ape pown aku tatau..slalu nyer aku wat cupcake,xde la nk hias2 bagai..plain je...ntah tetibe adik aku nk conteng2..biar je ler~n also one more thing,slalunyer lam cupcake yg aku buat,just ade kacang je(kacang ape aku tatau..bub mak aku yang beli..aku buat je..ahakss..)but dis time,aku campur sikit ngan choc mskn yg di potong halus/di sagat je r senang citer..n also,actually,cake nyer dapat la juge beberape ketui...hok nih tinggai 2 ja yang sempat aku snap...jadi la daripada xde kan???
btw,this is my new hobby..aku suke buat kek..kalau bab masak,lemah sikit..tapi bole la..lately aku pown dah kerap masuk ke dapur..asal lunch je turn aku je la...jadi la dari tade en???(wink wink**)
so,dats all lah setakat nih aku nak citer..later aku citer agi la..kalau rajin..ahakss..ok..bubye..
wassalam..[senyum sokmo..(^_^)]

Tiada ulasan:

Mengenai Saya

Foto saya
sumwhere in, selangor, Malaysia
i want to b normal that have fwens n a hepi family.. n have a freedom 2 hang out wit my fwens sumtimes.. dats all i wanted very much...and i do love my family very much..coz they care bout me..:D

Pengikut

get this