it is me....

it is me....
kami happy together..

Rabu, 10 Ogos 2011

no tittle..

assalamualaikum pembuka bicara...

hye..ape kabar anda sekalian(tak tawu nak cakap ape dolu..)sebenarnyer motif nak story tentang diri ku..memamg la ak story sal aku je kan??mane ade ak story sal orang len..eh..ad la...eh xd..eh entah la...serabut lah...kalau tengok post yg sebelum nih,memang sume orang tw yang aku x jadi operate..tapi tup2...dapat kol...soh masuk wad ari isnin minggu depan nih...operasi akan d jalan kan pada keesokan harinya,hari selasa bersamaan 16/8/2011...kadang2 aku ase,bgus jugak nak di operasi,tapi nanti aku pulak yang merana..terperuk je lam umah nih ha...pastu ak pown decide la..baik d operasi..tapi takut jugak(eyh engkau nih sokmo nak takut..geram ak lah..)..takut effect lepas operate..bukan ape..ape2 pown ak tawakal je la...oleh itu,kawan2..doakan saye yer???

nota kaki:minx sori lately post aku pendek2 jah..sebab tak tahu nak post ape lagiw..

Tiada ulasan:

Mengenai Saya

Foto saya
sumwhere in, selangor, Malaysia
i want to b normal that have fwens n a hepi family.. n have a freedom 2 hang out wit my fwens sumtimes.. dats all i wanted very much...and i do love my family very much..coz they care bout me..:D

Pengikut

get this