it is me....

it is me....
kami happy together..

Rabu, 14 Mei 2014

Saat nya sudah tiba...

Hari ni bersamaan 14hb mei 2014..skg ni aku tengah "study week"..my final exam is just around d corner..x lame agi wei...my paper starts on this monday=19th may 2014 until 29th may..not even a gap to take a breath and have a kit kat...haha..iklan ngat...sgt3 packed kerana mengejar kursus PTM on d next month which is 2nd june...sgt x suke dgn jadual exam kali ni d tambah dgn mood malas yang sangat melampau...knp ni semua terjadi???!!Ya Allah...ni x boleh jadi..bagaimana nya ini...adududududu....@_@" hoping i can ans with calm n succeed...insyaALLAH..amin..

Tiada ulasan:

Mengenai Saya

Foto saya
sumwhere in, selangor, Malaysia
i want to b normal that have fwens n a hepi family.. n have a freedom 2 hang out wit my fwens sumtimes.. dats all i wanted very much...and i do love my family very much..coz they care bout me..:D

Pengikut

get this