it is me....

it is me....
kami happy together..

Rabu, 23 April 2014

Bile dah sem 6..

Aassalamualaikum...rini cume nak post bile kegilaan melanda...and nak tunjuk hasil kerja last minute ak n liyana...but i think,it worth it..sbb not so bad isn't it??nak kategori kan shantek la juge for the last minute's work..hahaha..n malam tadi kami sangat la gile meng edit segala benda ni...lepas tu,petang tadi xtau la present ap bende..however,this presentation is kind of a 'sempoi' presentation...n I never expect that our lecturer are really a sporting person...we love u madam...

Tiada ulasan:

Mengenai Saya

Foto saya
sumwhere in, selangor, Malaysia
i want to b normal that have fwens n a hepi family.. n have a freedom 2 hang out wit my fwens sumtimes.. dats all i wanted very much...and i do love my family very much..coz they care bout me..:D

Pengikut

get this