it is me....

it is me....
kami happy together..

Sabtu, 19 November 2011

Nak la ikowt korunk~~~

ASSALAMUALAIKUM
post ini hanya untuk menyatakan bahawa aku jeles dowh ngan korang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(ditujukan kepada housemates ku sekalian di blok 6 aras 2 rumah 15 (B6-2-15)bilik 1 dan 2 cempaka puri,nilai)

Nak taw sebab aku jeles????????????????????????
korang nak poei lost world tambun!!!!!!!!!!!!!!!!!!












aku nak join
korang..tapi my mum tak bagi lepas pulak...tak tahu lah kenape...last time aku join korang punyer BBQ,lepas je..nih nak spend time dengan korang for the last time, tak dapat lah pulak...sedih dowh...(:'o':)
Aku tak penah jejak lagi kat sini nih..so,nak la join korunk...
bile fikir2 balik,memang aku ad banyak tepat nak pergi..tapi tempat2 bese je..n tempat uh boleh g dengan sesape je...tapi tempat nih aku nak g dengan sape???my family?????IMPOSSIBLE!!!!!!!!ngan laki???agiw la jangan harap aku nak g...wat keje gilo la tuh...korang!!!so sorry tak dapat join korunk punyer event nih..enjoy nanti jangan lupo aku deh???amik gambar bebanyak aww???as u all punyer kenangan n mine too..

Tiada ulasan:

Mengenai Saya

Foto saya
sumwhere in, selangor, Malaysia
i want to b normal that have fwens n a hepi family.. n have a freedom 2 hang out wit my fwens sumtimes.. dats all i wanted very much...and i do love my family very much..coz they care bout me..:D

Pengikut

get this