it is me....

it is me....
kami happy together..

Ahad, 10 April 2011

Past Tyme

I WISH I CAN GO BACK TO PAST TYME....



is it possible or impossible???
who can answer my Q????????????

dulu mase ak sihat,ak slalu fikir....................................................
fikirkan yang ak akan hidup lame dalam keadaan yang sihat wal afiat..
mmg lumrah hidup,,sape yang nak sakit...???msti TAK ADE!!!!!aku brani jamin..tapi sape sangke..penyakit datang macam ribut..nak hilang macam semut..2 la yang ibu slalu cakap..tapi penyakit tu jugak satu kifarah(btol ke haa??ak pown dah lupe...:p)
dengan ujian yang tuhan bagi ni la dapat bantu diri kite untuk menghapuskan dose2 kite..tapi dengan syarat laa..syaratnyer,kite kene la redha ngan ape yang tuhan dah tentukan..oleh itu,aku redha dengan ape yang telah Kau tentukan Ya ALLAH...dan sesungguhnyer hamba memohon kesembuhan daripada-Mu sahaja...



Orang slalu cakap..mase itu emas..oleh itu,kalau kite dah terlepas mase lepas kite,memang sangat susah nak patah balik...bukan susah actually..mmg impossible la nak patah balik ke mase silam..but really i wish i can go back to my past..even just a month..bub bulan uh,adalah bulan aku lahir...huuu...sedih aku xdpt celeb befday ak yang ke-19..dah la tahun belas yang terakhir...but what to do???
wahai hati redhakan lah atas ape yang terjadi..sesungguhnya ALLAH lakukannya adalah untuk kebaikan...yakin lah..ada kebaikan menanti nanti..

Tiada ulasan:

Mengenai Saya

Foto saya
sumwhere in, selangor, Malaysia
i want to b normal that have fwens n a hepi family.. n have a freedom 2 hang out wit my fwens sumtimes.. dats all i wanted very much...and i do love my family very much..coz they care bout me..:D

Pengikut

get this